Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Tereza Tůmová, DiS.
Bc. Tereza Tůmová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situatuation analysis of selected retail store
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Cílem je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod její vliv a vyhodnotit současnou strategii. Na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke změnám strategie. Pro tuto bakalářskou práci si autorka vybrala supermarket Terno …moreAbstract:
The theme of my bachelor´s thesis is The Marketing Situation Analysis of a Selected Retail Unit. The aim is to characterise the influences of the external and internal environment on the chosen retail unit, to analyse this impact by using suitable methods and to evaluate the current strategy and, subsequently, to suggest recommendations for changes of the strategy on the basis of the obtained results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/wa0n4/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Jana Ochotná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TŮMOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2rncz6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Strategic analysis of the company
Anastasia Kostrova -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková