Marketingový plán podniku za účelem jeho dalšího rozvoje – Bc. Adéla Zmeškalová
Bc. Adéla Zmeškalová
Master's thesis
Marketingový plán podniku za účelem jeho dalšího rozvoje
Marketing business plan for further development
Abstract:
Tato práce je zaměřena na navrhnutí marketingového plánu, jeho vypracování na základě porovnání konkrétní firmy s konkurenčními firmami a jeho implementaci. V práce se budu snažit o navrhnutí směru ke zlepšení v této firmě a získat tak konkurenční výhodu. V prvních kapitolách jsou zachycena teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V druhé části se zaměřuji konkrétně na …moreAbstract:
This diploma is aimed at devising a marketing plan, its development by comparing the specific companies with competing firms, and its impelementation. At the work I try to propose improvements in the direction of the company and gain competitive advantage. The firdt chapters are captured theoretical marketing and marketing plan creation process. In the sekond part I focus specifically on the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/z8peq/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Mgr. Michal Rožek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová