Analyse ausgewählter linguistischer Fehler tschechischer Lerner im DaF-Unterricht – Bc. Michaela POLEDNÍKOVÁ
Bc. Michaela POLEDNÍKOVÁ
Master's thesis
Analyse ausgewählter linguistischer Fehler tschechischer Lerner im DaF-Unterricht
Analysis of selected linguistic mistakes of czech learners in DaF- education
Abstract:
Within this thesis the student deals with the topic of contrastive linguistics, specifically with the error analysis of czech pupils learning German within the DaF education. For the needs of this thesis a corpus was created, which is based on authentic texts of pupils of the Pavel-Tigrid grammar school in Ostrava. Linguistic errors are investigated on three levels of language: orthographic level, …viacAbstract:
V rámci diplomové práce se studentka zabývá kontrastivní lingvistikou, konkrétně tématem jazykové analýzy chyb českých žáků učících se německý jazyk. Pro potřeby této práce byl vytvořen jazykový korpus chyb, který je založen na autentických pracích žáků jazykového gymnázia Pavla-Tigrida v Ostravě. Jazykové chyby jsou zkoumány ve třech rovinách jazyka: ortografická rovina, lexiko-sémantická úroveň a …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Libuše Spáčilová, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLEDNÍKOVÁ, Michaela. Analyse ausgewählter linguistischer Fehler tschechischer Lerner im DaF-Unterricht . Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / German Philology
Práce na příbuzné téma
-
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka cizích jazyků na školách se sportovním zaměřením; využití sportu jako motivátoru k výuce cizích jazyků
Tomáš Dokoupil -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová
Názov
Vložil
Vložené
Práva