Kateřina Hrubešová

Master's thesis

Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B

The loyalty program as a tool to support sales in B2B markets
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky …more
Abstract:
This thesis focuses on the need for and the benefits of customer loyalty programs within the framework of the B2B sector. Furthermore, the thesis highlights the need to work with existing customers to enable a more profitable and prosperous business relationship for both parties. The thesis begins with both positives and negatives of implementing a loyalty program and the associated obstacles and costs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Václav Votruba

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32004