Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B – Kateřina Hrubešová
Kateřina Hrubešová
Diplomová práce
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
The loyalty program as a tool to support sales in B2B markets
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky …víceAbstract:
This thesis focuses on the need for and the benefits of customer loyalty programs within the framework of the B2B sector. Furthermore, the thesis highlights the need to work with existing customers to enable a more profitable and prosperous business relationship for both parties. The thesis begins with both positives and negatives of implementing a loyalty program and the associated obstacles and costs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32004
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Votruba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32004
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane