Marketingová komunikace nadnárodní společnosti a její české pobočky – Bc. Michaela Pánková, DiS.
Bc. Michaela Pánková, DiS.
Diplomová práce
Marketingová komunikace nadnárodní společnosti a její české pobočky
Marketing communication of a multinational company and its czech branch
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh částí marketingové kampaně společnosti FARBE. Cílem práce je na základě analýz vnějšího, vnitřního a blízkého prostředí společnosti, vytvoření návrhu částí marketingové kampaně pro oslovení nových odběratelů a konečných zákazníků. Teoretické části práce se zaměřují na popsání jednotlivých částí situační analýzy, marketingový mix a řízení vztahu se zákazníky. Praktické …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a proposal for parts of the marketing campaign for the company FARBE. The aim is to create the campaign proposal for adressing the new potential customers, based on the analysis of the company's inner and outer structure. The theoretical part of this thesis focuses on description of individual parts of a situation analysis, marketing mix and the customer relationship management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fpjso/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane