Bc. Michaela Pánková, DiS.

Diplomová práce

Marketingová komunikace nadnárodní společnosti a její české pobočky

Marketing communication of a multinational company and its czech branch
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh částí marketingové kampaně společnosti FARBE. Cílem práce je na základě analýz vnějšího, vnitřního a blízkého prostředí společnosti, vytvoření návrhu částí marketingové kampaně pro oslovení nových odběratelů a konečných zákazníků. Teoretické části práce se zaměřují na popsání jednotlivých částí situační analýzy, marketingový mix a řízení vztahu se zákazníky. Praktické …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on a proposal for parts of the marketing campaign for the company FARBE. The aim is to create the campaign proposal for adressing the new potential customers, based on the analysis of the company's inner and outer structure. The theoretical part of this thesis focuses on description of individual parts of a situation analysis, marketing mix and the customer relationship management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní