Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school – Natálie Janíčková
Natálie Janíčková
Bakalářská práce
Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school
Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school.
Abstract:
This thesis deals with the use of drama techniques in teaching English at elementary school as a means of pupils' speaking skills development. The theoretical part aims to lay the groundwork for subsequent empirical research. It deals with the theory of speaking as a productive language skill and the principles of drama education, and it describes drama techniques in relation to the development of …víceAbstract:
Tato práce je věnována využití dramatických technik ve výuce anglického jazyka na základní škole jako prostředku rozvíjejícího mluvený projev žáků. V teoretické části jsou uváděna východiska pro následující empirické šetření. Teoretická část se zabývá teorií produktivní řečové dovednosti mluvení a principy dramatické výchovy a popisuje dramatické techniky ve vztahu k rozvoji mluveného projevu žáků …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janíčková, Natálie. Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Produktivní řečové dovednosti v českých učebnicích ruského jazyka
Martina SUŠOVSKÁ -
Produktivní řečové dovednosti dětí předškolního věku
Lenka PRESSLOVÁ -
Produktivní dovednosti v učebnicích anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Nicole PRZYBYLOVÁ -
Rozvoj komunikační kompetence prostřednictvím vhodných jazykových podnětů
Radim Rybáček -
Rozvoj komunikativní kompetence dítěte předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Tereza KOUDELNÁ -
Dramatická výchova jako prostředek zlepšení komunikace na základní škole
Lucie KRAMPLOVÁ -
Komunikace a dramatická výchova v předškolním vzdělávání
Stanislava KORCOVÁ -
Podpora komunikace dramatickou výchovou u dětí v mateřské škole
Eliana MACHÁČKOVÁ