Storytelling in preschool EFL classes – Bc. Monika Procházková
Bc. Monika Procházková
Bakalářská práce
Storytelling in preschool EFL classes
Storytelling in preschool EFL classes
Anotace:
Tato bakalářská práce nazvaná ‘Využití příběhů ve výuce anglického jazyka v mateřských školách’ se zabývá odhalením prvků storytellingu, které ovlivňují výuku anglického jazyka dětí předškolního věku v mateřské škole. V první, teoretické části, jsou definovány klíčové termíny. Také názory expertů potřebné k pochopení hlavních konceptů týkající se využití příběhů ve výuce anglickému jazyku jsou v této …víceAbstract:
This bachelor thesis “Storytelling in preschool EFL classes focuses on uncovering the effects of storytelling on very young learners while teaching them English in kindergarten.” The first part is theoretical, where key terms are defined. Also, the experts’ opinions needed for better understanding of the main concepts of storytelling are summarized in this part, including the definition of characteristics …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lhcs6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Analysis and classification of long terminal repeat (LTR) sequences using machine learning approaches
Jakub Horváth -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Lenka Nováková -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková -
Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners
Lea Hanáková -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová