Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha – Simona SVOBODOVÁ
Simona SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha
VIP Service Prague Airport Marketing Strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretickou tvorbu marketingové strategie z obecného rámcového hlediska s porovnáním reálného a mocného působení marketingové strategie unikátní služby VIP Service Club CONTINENTAL na Letišti Praha. Marketingová strategie je funkční 3 roky a vykazuje rychlý růst profitu a tempo navyšování klient, právě díky správné implementaci strategie. Marketing je věda, která …víceAbstract:
This thesis is focused on formation of the general theoretical marketing strategy compared with pragmatic and effective realization of the marketing strategy for unique VIP Service Club CONTINENTAL at Prague Airport. Marketing concept, which was applied in the last three years, shows fast growing profit and increasing number of clients. This is because of the right implementation. Marketing is a branch …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Simona. Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor