Business Plan for Rue 8 E - Studio – Bc. Alima Sultanbayeva
Bc. Alima Sultanbayeva
Diplomová práce
Business Plan for Rue 8 E - Studio
Business Plan for Rue 8 E - Studio
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat hlavní důvody pro vytvoření podrobného podnikatelského záměru pro startupovou společnost. Součástí je i snaha o určení, kdy a v jakých případech by měl být použit a jaké informace potřebuje pro vytvoření realistického záměru. Úkolem pak bylo otestovat následující hypotézu: Vyhodnotit účinnost a návratnost investice do 5 let Teoretická část byla sepsána za …víceAbstract:
The purpose of this Diploma thesis is to help the author to identify the main reasons of drafting a business plan for a start-up company, whilst also attempting to determine when and in which scenario cases should it be implemented, and what information is sufficient for an entrepreneur to compose a feasible business plan. The goal was to test the following hypothesis: “Evaluate the effectiveness and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pvkfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Andrea Tomášková
- Oponent: Ing. Michal Bock
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria