Bc. Veronika Medková, DiS.

Master's thesis

Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu

Trend Tools for Managing the Marketing Mix of a Start-up Project
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na trendové nástroje marketingového mixu u startupových projektů. Tyto nástroje jsou zkoumány a analyzovány na příkladech úspěšných startupových společností v České republice. Výsledky ukazují, které nástroje marketingového mixu jsou trendové a proč.
Abstract:
The diploma thesis is focused on trendy tools of marketing mix in startup projects. These tools are researched and analyzed on the examples of successful startup companies in the Czech Republic. The results show which marketing mix tools are trendy and why.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní