Internet jako prostředek komunikace a propagace firem – Martin Štroffek
Martin Štroffek
Bakalářská práce
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
The Internet as a means of communication and promotion companies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je nalezení optimální internetové komunikační strategie firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje pojmy marketing, internetový marketing, WWW, optimalizace SEO, reklamu na internetu, sociální sítě. Praktická část na příkladu firmy SOLAR STOP Czech a.s. ukazuje optimalizaci internetové propagace, její porovnání s předchozím stavem a zhodnocení …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find the optimal internet communication strategy of the company. The work consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the concepts of marketing, internet marketing, SEO optimization, WWW, advertising on the internet, social networks. The practical part on the example of the company SOLAR STOP Czech a.s. shows the optimization of internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kubálek
- Oponent: Markéta Kubálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52716
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Internetový marketing FC Vysočina Jihlava, a.s.
Lukáš Novotný -
Internetový marketing pro Elite a.s.
Andrea Hložková -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková -
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
Internetový marketing a komunikace truhlářského podniku
Magdalena Střítecká -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internet Marketing
Irina Islentieva