Umělecká kniha – Hodnota autorského řemesla a sebevyjádření v materiálu – Bc. Kateřina Kodrasová
Bc. Kateřina Kodrasová
Master's thesis
Umělecká kniha – Hodnota autorského řemesla a sebevyjádření v materiálu
The Art Book – The Value of Artist’s Craft and Self-Expression trough Material
Anotácia:
Diplomová práce Umělecká kniha – Hodnota autorského řemesla a sebevyjádření v materiálu má dvě části. Stěžejní praktická výtvarná část se skládá z výroby tří autorských knih určených pro práci s různými věkovými kategoriemi žáků a studentů. Knihy obsahují vlastní perokresebné ilustrace a textový materiál. Teoretická textová část diplomové práce se zabývá výrobou knih a jejich využitím ve školním prostředí …viacAbstract:
The Master’s Thesis The Art Book – The Value of Artist’s Craft and Self-Expression trough Material consists of two parts. The major practical artistic part consists of three author’s books, which are intended for work with different age groups of pupils and students. The books incorporate author’s pen drawings and textual material. The theoretical textual part of the diploma thesis is focused on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xzxox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D.
- Oponent: MgA. Jana Francová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění
Práce na příbuzné téma
-
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Translation Analysis of the Self-Help Book “The Subtle Art of Not Giving a F*ck”
Anna Lavičková