Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami – Katarína Lučanová
Katarína Lučanová
Bakalářská práce
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Customer Satisfaction Measurement with Bank Services
Anotace:
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce bolo poukázať na dôležitosť zákazníka v činnosti banky. Práca bola rozdelená do troch hlavných častí. Prvá časť bola teoretická, zaoberajúca sa definíciami služieb, zákazníkov, ich spokojnosti a metódami merania spokojnosti. Ďalej sa v nej rozoberalo mikroprostredie a makroprostredie skúmanej banky, kde boli spomenuté všetky faktory vplývajúce na banku.V druhej …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis was to highlight the importance of customer in bank activities. The thesis was divided into three main parts. First part was theoretical, including definitions of services, customers, their satisfaction and methods of satisfaction measurements. Micro and macro environments have been described there as well. In the second section, which was devoted to questionnaire …víceKlíčová slova
zákazník klient spokojnosť kvalita banka Česká spořitelna a. s. Moje zdravé finance služby produkty
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zdravé a udržitelné veřejné finance v eurozóně ve vztahu k závazku ČR přijmout euro
Petr Kratochvíl -
Měření spokojenosti zákazníků a zaměstnanců v prostředí České spořitelny, a. s.
Hana Zezulková -
Spokojenost klientů s kvalitou služeb v České spořitelně, a.s.
Marcela Žaloudková -
Vliv spokojenosti zákazníka na kvalitu produktu podniku
Petra Šmidová -
Národní politika kvality a její vliv na zavedení norem ISO 9001 a 14001 ve společnosti Hermes Services, s. r. o.
Hana Šulcová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Jakub Nosek -
Possibilities of Amazon AWS and Google GCP cloud services in specific usecases
Ondřej Michálek -
Kvalita služeb a možnosti jejich zlepšování společnosti Fitness MB
Monika Holíková