Bc. Kateřina Frycová

Master's thesis

Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí

Marketing communication in the selected company using social networks
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na detailní analýzu a zkoumání marketingové komunikace České spořitelny, s důrazem na využití sociálních sítí. Teoretická část představuje základní pojmy marketingové komunikace a sociálních sítí, zdůrazňuje význam digitálního prostoru pro současný marketing a analyzuje trendy v oblasti sociálních médií. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze marketingové komunikace …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on a detailed analysis and research of the marketing communication of Česká spořitelna, with an emphasis on the use of social networks. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing communication and social networks, emphasizes the importance of the digital space for contemporary marketing and analyzes trends in the field of social media. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.