Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí – Bc. Kateřina Frycová
Bc. Kateřina Frycová
Master's thesis
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Marketing communication in the selected company using social networks
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na detailní analýzu a zkoumání marketingové komunikace České spořitelny, s důrazem na využití sociálních sítí. Teoretická část představuje základní pojmy marketingové komunikace a sociálních sítí, zdůrazňuje význam digitálního prostoru pro současný marketing a analyzuje trendy v oblasti sociálních médií. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze marketingové komunikace …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on a detailed analysis and research of the marketing communication of Česká spořitelna, with an emphasis on the use of social networks. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing communication and social networks, emphasizes the importance of the digital space for contemporary marketing and analyzes trends in the field of social media. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/kj9oc/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRYCOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2vo6gp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová