Ing. Ondřej Zuzaňák
Master's thesis
Marketingový plán společnosti
Marketing plan of the company
Abstract:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá přiblížením marketingu se zaměřením na jeho online prvky, jako je webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, sociální sítě, placené reklamní kampaně, vztahy s veřejností a marketingový výzkum. V praktické části je provedena analýza marketingu společnosti a segmentační výzkum, který rozděluje zákazníky společnosti do relevantních kategorií. Tyto …moreAbstract:
In the theoretical part, this thesis deals with the approach of marketing focusing on its online elements such as web presentation, search engine optimization, social networks, paid advertising campaigns, public relations, and marketing research. In the practical part, there is an analysis of company marketing and segmentation research which divides the company's customers into relevant categories …moreKeywords
firma online marketing značka propagace komunikace konverze webová prezentace optimalizace pro vyhledávače sociální sítě ppc kampaně vztahy s veřejností přímý marketing company brand promotion communication conversion web prezentation search engine optimization social network ppc campaign public relations direct marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/upft7/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová