Ing. Ondřej Zuzaňák

Master's thesis

Marketingový plán společnosti

Marketing plan of the company
Abstract:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá přiblížením marketingu se zaměřením na jeho online prvky, jako je webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, sociální sítě, placené reklamní kampaně, vztahy s veřejností a marketingový výzkum. V praktické části je provedena analýza marketingu společnosti a segmentační výzkum, který rozděluje zákazníky společnosti do relevantních kategorií. Tyto …more
Abstract:
In the theoretical part, this thesis deals with the approach of marketing focusing on its online elements such as web presentation, search engine optimization, social networks, paid advertising campaigns, public relations, and marketing research. In the practical part, there is an analysis of company marketing and segmentation research which divides the company's customers into relevant categories …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 7. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Reader: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní