Marketingový plán společnosti – Ing. Ondřej Zuzaňák
Ing. Ondřej Zuzaňák
Diplomová práce
Marketingový plán společnosti
Marketing plan of the company
Anotace:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá přiblížením marketingu se zaměřením na jeho online prvky, jako je webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, sociální sítě, placené reklamní kampaně, vztahy s veřejností a marketingový výzkum. V praktické části je provedena analýza marketingu společnosti a segmentační výzkum, který rozděluje zákazníky společnosti do relevantních kategorií. Tyto …víceAbstract:
In the theoretical part, this thesis deals with the approach of marketing focusing on its online elements such as web presentation, search engine optimization, social networks, paid advertising campaigns, public relations, and marketing research. In the practical part, there is an analysis of company marketing and segmentation research which divides the company's customers into relevant categories …víceKlíčová slova
firma online marketing značka propagace komunikace konverze webová prezentace optimalizace pro vyhledávače sociální sítě ppc kampaně vztahy s veřejností přímý marketing company brand promotion communication conversion web prezentation search engine optimization social network ppc campaign public relations direct marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/upft7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová