Ing. Ondřej DOSTÁL

Diplomová práce

Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

The project of aplication of guerilla marketing in TrueSport company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy …více
Abstract:
This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company. In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated. The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire. In the last part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor: 11020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOSTÁL, Ondřej. Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing