Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport – Ing. Ondřej DOSTÁL
Ing. Ondřej DOSTÁL
Diplomová práce
Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
The project of aplication of guerilla marketing in TrueSport company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company. In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated. The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire. In the last part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁL, Ondřej. Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt guerilla marketingu Základní umělecké školy Znojmo
Irena Zábojníková -
Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet
Monika Zábojníková -
Guerilla marketing ve vybrané firmě
Lenka FEJFAROVÁ -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák