Společenská odpovědnost vybraného podniku v ČR – Bc. Radek Turčáni
Bc. Radek Turčáni
Master's thesis
Společenská odpovědnost vybraného podniku v ČR
Social Responsibility of selected company in Czech Republic
Anotácia:
Předmětem mé diplomové práce je zkoumání uplatňovaní společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti Tesco Stores ČR a.s. Hlavním důvodem výběru tohoto tématu bylo poskytnutí objektivní zpětné vazby k metodám a postupům, které tato společnost aplikuje nejen ve vnějším prostředím směrem k zákazníkům a klíčovým stakeholderům, ale směrem k internímu zákazníkovi, tedy široké škále zaměstnanců této společnosti …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is research of applying social responsibility in selected company Tesco Stores ČR a.s. The main reason of selection this theme was providing the constructive feedback to methods and progresses, which are by this company applied to external environment leading to customers and key stakeholders but also to internal customers, employees of this company. This diploma thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tyso4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova