CSS/JS knihovna pro zjednodušení vývoje grafického rozhraní webových stránek – Martin Škára
Martin Škára
Bakalářská práce
CSS/JS knihovna pro zjednodušení vývoje grafického rozhraní webových stránek
CSS/JS library improving the development of websites graphical interface
Anotace:
Jednou z částí vývoje, kterou musí projít každá webová stránka, je tvorba grafického rozhraní. Jelikož ale na stránkách můžeme často najít společné prvky či styly, vytvářet tak vše stále znovu by bylo velmi časově náročné a tudíž kontraproduktivní. I proto vznikají znovupoužitelné knihovny, které vývoj grafického rozhraní zjednodušují a definují vzhled a chování často užívaných prvků stránky. Vývojář …víceAbstract:
The important part of website development is the development of a graphical interface. On most websites, however, we can find similar elements or styles and developing all parts again and again would be really time consuming and contra productive. That is the reason why re-usable libraries are created to simplify the development of the graphical interface and often they define the basic appearance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72405
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Stanislav Vojíř
- Oponent: Vilém Sklenák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
A Graphical User Interface Generator for Embedded Systems
Marek Hrušovský -
User interface design for certificate operations with Network Security Services
Lenka Horáková -
Graficke rozhraní pro komunikaci s nástrojem DiVinE
Vojtěch Forejt -
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Návrh Graphic User Interface v MATLAB-u k problematice vícekriteriálního rozhodování
Hana Moulisová -
Grafické prostredie pre správu výpočtových workflow analytickej platformy
Erik Hricišák -
Analýza a návrh rozhraní webové stránky podle principů UX
Zuzana Kotásková -
Použití dotykových gest při návrhu rozhraní webových stránek
Tereza Malčíková