Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v podmínkách mateřské školy – Bc. Jana ŠVEŘEPOVÁ
Bc. Jana ŠVEŘEPOVÁ
Diplomová práce
Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Teachers´ stance towards inclusive education in the kindergarden environment
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá problematikou inkluzivního vzdělávání, konkrétně se zaměřuje na postoje pedagogů k inkluzivní formě edukace v podmínkách mateřských škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním, především jeho vývojem, vymezením a legislativním zakotvením, avšak jsou zde zmíněna také školská …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of inclusive education, specifically it focuses on the attitudes of teachers towards the inclusive form of education in the kindergartens. The work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter deals with inclusive education, especially its development, definition, and legislation. However …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVEŘEPOVÁ, Jana. Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v podmínkách mateřské školy. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová