Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v podmínkách mateřské školy – Bc. Jana ŠVEŘEPOVÁ
Bc. Jana ŠVEŘEPOVÁ
Master's thesis
Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Teachers´ stance towards inclusive education in the kindergarden environment
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá problematikou inkluzivního vzdělávání, konkrétně se zaměřuje na postoje pedagogů k inkluzivní formě edukace v podmínkách mateřských škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním, především jeho vývojem, vymezením a legislativním zakotvením, avšak jsou zde zmíněna také školská …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of inclusive education, specifically it focuses on the attitudes of teachers towards the inclusive form of education in the kindergartens. The work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter deals with inclusive education, especially its development, definition, and legislation. However …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVEŘEPOVÁ, Jana. Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v podmínkách mateřské školy. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová