Iveta HOLEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Vizuální identita mikropivovaru
Corporate identity of the microbrewery
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování vizuální identity mikropivovaru Trumf. Jedná se o budoucí rodinný mikropivovar. Cílem této bakalářské práce je dokázat, že i malé pivovary mohou mít reprezentativní, ucelenou a jednotnou vizuální identitu.Abstract:
This thesis is focused on visual identity of Trumf microbrewery. It is a future family business microbrewery. The goal of this thesis is to prove that even a small breweries can have representative, wholesome and unified visual identity.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEŠOVÁ, Iveta. \textit{Vizuální identita mikropivovaru}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2020. Available from: https://theses.cz/id/2xz4ui/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLEŠOVÁ, Iveta. Vizuální identita mikropivovaru. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - Graphic design I
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová