Iveta HOLEŠOVÁ

Bachelor's thesis

Vizuální identita mikropivovaru

Corporate identity of the microbrewery
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování vizuální identity mikropivovaru Trumf. Jedná se o budoucí rodinný mikropivovar. Cílem této bakalářské práce je dokázat, že i malé pivovary mohou mít reprezentativní, ucelenou a jednotnou vizuální identitu.
Abstract:
This thesis is focused on visual identity of Trumf microbrewery. It is a future family business microbrewery. The goal of this thesis is to prove that even a small breweries can have representative, wholesome and unified visual identity.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLEŠOVÁ, Iveta. Vizuální identita mikropivovaru. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Art and Design

Bachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - Graphic design I

Theses on a related topic

All theses