Radko Sedlák

Master's thesis

Návrh stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival

Návrh strategie digitálního marketingu pro projekt Breathe festival
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření komplexní strategie digitálního marketingu pro projekt Breathe festival, která při nízkých nákladech přinese v budoucnu co nejlepší výsledky. Při jejím vytváření byla využita analýza dat získaných z Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount a Website Grader. Pomocí analýzy odkazového profilu konkurenčních stránek je navržena PR a linkbuildingová …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a comprehensive digital marketing strategy for the Breathe festival, which will bring the best results in the future at low cost. It was created using data from Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount and Website Grader. PR and linkbuilding strategy is created using competitive profile analysis of competing websites. Part of the thesis …more
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie komplexnej stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival, ktorá pri nízkych nákladoch prinesie v budúcnosti čo najlepšie výsledky. Pri jej vytváraní bola využitá analýza dát získaných z Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount a Website Grader. Pomocou analýzy odkazového profilu konkurenčných webstránok je navrhnutá …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2019
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Michal Andera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78439