Návrh komunikačního plánu univerzitního sportovního spolku – Bc. Jonáš ŠTEKR
Bc. Jonáš ŠTEKR
Master's thesis
Návrh komunikačního plánu univerzitního sportovního spolku
Proposal for communication plan of a university sport team
Anotácia:
Předložená diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního plánu vybraného sportovního univerzitního spolku, kterým je univerzitní hokejový tým Akademici Plzeň. Práce je složena z teoretické a praktické části. V první části práce je zpracován teoretický úvod do marketingové komunikace sportovního spolku a jeho komunikačního plánu. Praktická část obsahuje analýzu dosavadního využívání marketingových …viacAbstract:
The submitted thesis is focused on proposal for communication plan of a chosen university sport team, which is the university hockey team Akademici Plzeň. The thesis is composed of theoretical and practical part. Theoretical part contains introduction to the marketing communication and communication plan of a sports team. It also contains the basic characteristics of the chosen sports team. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEKR, Jonáš. Návrh komunikačního plánu univerzitního sportovního spolku. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček