Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí – Thi Hoai Lien Phamová
Thi Hoai Lien Phamová
Bachelor's thesis
Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí
Perception of the Issue of Fast Beauty from the Perspective of Generation Z Focusing Mainly on Online Environment
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice fast beauty a tomu, jak ji vnímá generace Z. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako online marketing, beauty marketing, fast beauty a generace Z. Text obsahuje také kapitolu metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a účel práce. Rovněž je zde definována metoda výzkumu a také …viacAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the issue of fast beauty and how generation Z perceives it. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, terms such as online marketing, beauty marketing, fast beauty and generation Z are defined. The text also contains a chapter methodology, in which the goals and purpose of the work are determined. The research method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAMOVÁ, Thi Hoai Lien. \textit{Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/2zqxdj/.
Jak správně citovat práci
Phamová, Thi Hoai Lien. Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Liana Sokačová -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře
Natálie Jarošová -
Influencer marketing v oblasti kosmetických výrobků
Karla Procházková -
Analýza klíčových faktorů influencer marketingu značky Giorgio Armani
Aneta Alijagićová -
Využití influencer marketingu v kosmetickém průmyslu
Anna Bogoslavets -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová