Brand Attachment through Lovemarks – Bc. Anastasiya Morozova
Bc. Anastasiya Morozova
Diplomová práce
Brand Attachment through Lovemarks
Brand Attachment through Lovemarks
Abstract:
This Diploma Thesis deals with the matter of earning brand attachment through the concept of lovemarks. Three hypotheses are: “Lovemarks have a potential to be more appealing to customers than brands”; “The shift from a brand to a lovemark can be realistically performed with the usage of creative marketing techniques” and “A cohesive approach thanks to a modern and innovative branding manual might …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bgzl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Consumer Behavior for Ecological products Among Gen Z In Cambodia
Monivongsa Roth -
Customer Loyalty in the mobile services market in Albania
Xheni Haka -
Branding v knihovnách
Sabina Jarošová -
Branding a rebranding
Jaroslav Musil