Analýza a restrukturalizace marketingové komunikace firmy Interiéry Soukup – Michaela Mandátová
Michaela Mandátová
Bachelor's thesis
Analýza a restrukturalizace marketingové komunikace firmy Interiéry Soukup
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na teoretické přístupy a praktickou aplikaci marketingového mixu, komunikačního mixu a využití nových trendů marketingové komunikace v podniku Interiéry Soukup. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši výše uvedených nástrojů marketingové komunikace. V praktické části bakalářské práce je využita také SWOT analýza a dotazníkové šetření. Předložená práce analyzuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor dissertation is to map the theoretical approach behind and he ractical application of marketing mix, communication mix and the use of new communication trends by the Interiery Soukup Company. The theoretical part focuses on he esearch of the above stated tools of marketing communication, whereas its practical part elaborates on the application of a SWOT analysis and survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/30bpis/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MANDÁTOVÁ, Michaela. \textit{Analýza a restrukturalizace marketingové komunikace firmy Interiéry Soukup}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo. 2016. Available from: https://theses.cz/id/30bpis/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Perception in Intercultural Communication
Kateřina Šánková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 30bpis 30bpis/4
25/4/2016