Markéta Bohumská
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu prodejen s konfekcí
Merchandising Analysis of Fashion Stores
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu merchandisingu prodejen s konfekcí. V teoretické části byl vymezen termín malobchod, jeho vývoj a současné trendy, následně pak široká škála definic a celá problematika merchandisingu. Praktická část popisuje metodiku práce, analýzu výsledků výzkumu a následné návrhy a doporučení. Hlavním cílem bakalářské práce byla na základě pozorování maloobchodních jednotek …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of merchandising of fashion stores. The term “retail”, its development, the present trend, and then a wide range of definition of merchandising and its whole issue were defined in the theoretical part. The practical part describes the methodology of work, analysis of the result of research and subsequent proposals and recommendations. The main goal of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102458
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Petra Krbová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk