Prague City Tourism jako nástroj destinačního marketingu Prahy – Monika Puschová
Monika Puschová
Master's thesis
Prague City Tourism jako nástroj destinačního marketingu Prahy
Prague City Tourism as a destination marketing tool
Abstract:
Stejně jako při prodeji produktu, je i v případě i destinace nutné vytvoření kvalitní marketingové strategie. K tomu, aby byla destinace úspěšná a dokázala se prosadit na domácím i mezinárodním trhu, je nutný efektivní marketingový management destinace neboli marketingové řízení destinace. V Praze se touto činností zabývá organizací Prague City Tourism (PCT), která do řízení cestovního ruchu hlavního …moreAbstract:
In order to strengthen position of a destination on the domestic and foreign market it is necessary to create a high-quality marketing strategy and effective destination management. In Prague, destination management is in the hands of Prague City Tourism (PCT). This destination management organization brings complexity to the management of tourism in the Czech capital. Prague City Tourism defines the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57442
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Zuzana Kvítková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57442
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová