Bc. Petr ŠMERDA

Master's thesis

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

The influence of individual internal PR on the company culture, attitudes and values of the company employees
Abstract:
Při dosahování cílů společnosti je vhodné budovat dobré jméno prostřednictvím nejen ex-terních, ale i interních nástrojů public relations. Loajální a motivovaný pracovník je dobrou vizitkou firmy. Cílem práce je zjištění postojů a hodnot zaměstnanců společnosti Qanto Svitavy. Následné poznatky zapracovat do projektu, který by měl podpořit budování firem-ní kultury.
Abstract:
For accomplishing company goals it is useful to gain a reputation not only through external but also through internal public relations tools. A loyal and motivated employee is a good representative of the company. The aim of this task is to learn about the attitudes and va-lues of the Quanto Svitavy employees. And then incorporate the aquired knowledge into a project which shall support building up …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier: 18612

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠMERDA, Petr. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe