Marketingová a dramaturgická analýza festivalu Bažant Pohoda – Bc. Lucia Legerská
Bc. Lucia Legerská
Master's thesis
Marketingová a dramaturgická analýza festivalu Bažant Pohoda
The aspects of marketing and dramaturgy of the Bažant Pohoda festival
Abstract:
The diploma thesis deals with the phenomenon of the Slovak multi-genre the Bažant Pohoda festival. The thesis deals with the festival promotion primarily focusing on the definition of the target group, product range, SWOT analysis and the advertisement campaigns of the creative studio Milk. The dramaturgy of the Bažant Pohoda festival compares to its „Czech equivalent“, the Colours of Ostrava. The …viacAbstract:
Diplomová práca pojednáva o fenoméne slovenského multižánrového festivalu Bažant Pohoda. Zaoberá sa jeho propagáciou, ktorá je zameraná na definovanie cieľových skupín, maticou šírky sortimentu, SWOT analýzou a reklamnými kampaniami grafického štúdia Milk. Dramaturgiu Bažant Pohody porovnávaná s jeho „českým ekvivalentom“, festivalom Colours of Ostrava. Cieľom práce je teda marketingová a dramaturgická …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mvnys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Aleš Opekar, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu