Linda Kodrazi

Master's thesis

CRM v leteckom priemysle (doprave)

CRM v letecké dopravě
Abstract:
Za tému této diplomové práce jsem si vybrala řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management, dále CRM) v leteckém průmyslu, resp. dopravě, tj. aplikaci vztahu se zákazníky jako souboru nástrojů podporujících marketing, prodej a zákaznícky servis. Cílem práce je postupných popisem současných trendů a zmien v leteckém průmyslu sledovat momenty pravdy a procesy, které probíhají na spotřebitelské …more
Abstract:
As a subject of this Masters thesis, I have chosed Customer Relationship Managemement in the aerospace industry, thus the aplication of set of tools supporting marketing, sales and customer service. The work is a gradual description of current trands and changes in the aviation industry with aim to follow moments of truth and the processes that take place at customer level Business to Cusotmer (B2C …more
Abstract:
Za tému tejto diplomovej práce som si zvolila riadenie vzťahu so zákazníkmi(Customer Relationship Managementu, ďalej CRM) v leteckom priemysle, tj. aplikáciu riadenia vzťahu so zákazníkmi ako súboru nástrojov podporujúcich marketing, predaj a zákaznícky servis. Cieľom práce bude postupným popisom súčasných trendov a zmien v leteckom priemysle sledovať momenty pravdy a procesy, ktoré prebiehajú na spotrebiteľskej …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 9. 2012
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Matěj Vokáč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34007