Bc. Jana Sláčalová

Diplomová práce

Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii

Optimal action to consumer perception in communication strategy
Anotace:
Se stále se zvyšující nabídkou zboží a služeb roste i zájem o poznání, jak zákazníci vnímají daný obchod nebo službu, jaké jsou jejich preference a očekávání. Marketingoví pracovníci vyvíjejí nemalé úsilí pro zjištění, jakým způsobem ovlivnit vnímání klientů a přimět je k nákupu konkrétního produktu nebo v konkrétních obchodě. V různých stádiích vývoje firmy nebo produktu, či nabízené služby je navíc …více
Abstract:
With the increasing supply of goods and services it can be observed increasing interest in understanding, how the customers perceive in particular market or service, what they prefer and expect. Marketing workers always deal with the problem how to influence consumer perception and make them to buy particular pruduct or to buy in particular shop. In different stage of product or company, event. service …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní