Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii – Bc. Jana Sláčalová
Bc. Jana Sláčalová
Diplomová práce
Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii
Optimal action to consumer perception in communication strategy
Anotace:
Se stále se zvyšující nabídkou zboží a služeb roste i zájem o poznání, jak zákazníci vnímají daný obchod nebo službu, jaké jsou jejich preference a očekávání. Marketingoví pracovníci vyvíjejí nemalé úsilí pro zjištění, jakým způsobem ovlivnit vnímání klientů a přimět je k nákupu konkrétního produktu nebo v konkrétních obchodě. V různých stádiích vývoje firmy nebo produktu, či nabízené služby je navíc …víceAbstract:
With the increasing supply of goods and services it can be observed increasing interest in understanding, how the customers perceive in particular market or service, what they prefer and expect. Marketing workers always deal with the problem how to influence consumer perception and make them to buy particular pruduct or to buy in particular shop. In different stage of product or company, event. service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cheym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce
Jakub Matějek -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daria Krylosova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent