Marketingová komunikace s mikro a makro influencery na Instagramu. – Bc. Tamara Vaňousová
Bc. Tamara Vaňousová
Diplomová práce
Marketingová komunikace s mikro a makro influencery na Instagramu.
Marketing Communication with Micro and Macro Influencers on Instagram
Anotace:
Velká část mladých lidí dnes tráví čas jiným způsobem, že koukáním na televizi a už vůbec nečtou papírové noviny, kvůli tomu se společnosti zaměřují hlavně na marketing prováděný v prostředí internetu. Protože toto je to místo, kam se různí potenciální spotřebitelé přesunují. Tyto aktivity šlo počítat mezi tok informací pouze jedním směrem od společnosti v minulých letech, ale postupně se tato komunikace …víceAbstract:
A large number of young people today spend their time in other ways than watching TV and do not read paper newspapers at all, because of this, companies focus mainly on marketing carried out in the Internet environment. Because this is where different potential consumers are moving to. These activities could be counted among the flow of information in only one direction from the company in the past …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Vědoma mé odpovědnosti prohlašuji, že předkládaná magisterská diplomová práce pod názvem „Marketingová komunikace s mikro a makro influencery na Instagramu” byla napsaná mnou samostatně. Současně prohlašuji, že výše uvedená práce neporušuje žádná autorská práva ve smyslu polského zákona ze dne 4. února 1994 o autorském právu a s ním souvisejících právech (zákon č. 24, bod 83) a osobních práv chráněných občanským právem. Práce také neobsahuje údaje a informace, které jsem získal zakázaným způsobem. Předložená magisterská diplomová práce nebyla dříve základem jakéhokoli jiného úředního postupu týkajícího se udělení vysokoškolských nebo profesních titulů. Aware of my responsibility, I declare that the submitted master's thesis entitled "Marketing communication with micro and macro influencers on Instagram" was written by me independently. At the same time, I declare that the above thesis does not infringe any copyright within the meaning of the Polish Act of 4 February 1994 on Copyright and Related Rights (Act No. 24, item 83) and personal rights protected by civil law. The work also does not contain data and information which I have obtained in a prohibited manner. The submitted master's thesis has not previously formed the basis of any other official procedure relating to the award of university or professional degrees.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková