Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Barbora Čížková
Ing. Barbora Čížková
Bakalářská práce
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Impact of Different Types of Communications / Advertising and Communications Mix on Specific Target Groups
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny. V teoretické části mé práce poukazuji na marketing jako takový, definuji postavení komunikace v marketingové strategii a déle pak roli a důležitost cílových skupin v marketingu. Zaměřila jsem se v mé práci hlavně na komunikační mix. Každý jeho nástroj je zde vysvětlen a definován …víceAbstract:
This thesis focuses on the Impact of Different Types of Communications/Advertising and Communications Mix on Specific Target Groups. In the theoretical part of my work I refer to marketing it self, define the position of communication in marketing strategy and then the role and importance of the target groups in marketing. In my work I am mainly focused on the communication mix. Each of his implement …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingový mix komunikační proces vztahový marketing CRM (řízení vztahů se zákazníky) segmentace trhu targeting positioning cílová skupina komunikační mix reklama podpora prodeje osobní prodej public relations přímý marketing. Marketing marketing communication integrated marketing communication marketing mix communication process relationship marketing CRM (Customer Relationship Manager) market segmentation target group communication mix advertising sales promotion personal selling direct marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9pvn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ