Hodnocení účinnosti internetové reklamy – Jakub Smetana
Jakub Smetana
Bachelor's thesis
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Evaluating the effectiveness of Internet advertising
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je účinnost reklamní kampaně na Facebooku. V úvodu teoretické části se zaměřuji na historii jednotlivých sociálních sítí a rozdělení na zahraniční a české. Dále pokračuji definicí a historií reklamy, jejími výhodami a nevýhodami a taktéž historií reklamy na internetu. Dále se v teoretické části práce věnuji popisu druhů internetové reklamy a poslední část je zaměřena na …viacAbstract:
The topic of my bachelor's thesis is the effectiveness of an advertising campaign on the social media platform Facebook. In the introduction of my theoretical part, I focus on individual social networks, their history and division into foreign and domestic social networks. I continue with the definition and history of advertising, its advantages and, of course, disadvantages, as well as the history …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka
Názov
Vložil
Vložené
Práva