Moderní aplikace marketingové komunikace – Ing. Petra Rosolová
Ing. Petra Rosolová
Diplomová práce
Moderní aplikace marketingové komunikace
Modern Application of Marketing Communication
Anotace:
Žijeme v turbulentní době, pro kterou je charakteristickým rysem využívání technologií, inovací a změn, na které je důležité umět včas a správně reagovat. Na základě tohoto je důležité věnovat pozornost marketingové komunikaci, díky které dokáže být podnik připraven, informuje zákazníky a je konkurenceschopný, proto je cílem této práce provedení analýzy marketingové komunikace vybraného podniku a navržení …víceAbstract:
We live in a turbulent time, for which it is common using technology, innovation and changes to which it is important to be able to respond quickly and correctly. Based on this it is crucial to pay attention to marketing communnication to which any company can be prepared, inform customers and reamin competitive, therefore the aim of this diplmova thesis is to analyse the marketing communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/efuak/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová