Preference značky v rámci nákupního rozhodování – Jiří HERINEK
Jiří HERINEK
Bakalářská práce
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Brand Preferences in Purchasing Decisions
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značky v rámci nákupního rozhodování. V teoretické části sleduje historický vývoj značení zboží a věnuje se vymezení stěžejních pojmů, jako značka, produkt, budování značky, marketingový výzkum a nákupní roz-hodování. Praktická část zkoumá nákupní preference zákazníků v segmentu obuvi, s akcentem na výběr značky a posuzuje vliv ceny produktu na tento …víceAbstract:
This thesis examines the preference of brands within the purchasing decision process. A theoretical part aims at historical development of goods branding and focuses on funda-mental term definitions such as a brand, a product, brand building, market research and a purchasing decision. A practical part researches into customers' purchasing preference in a footwear segment with the emphasis on the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERINEK, Jiří. Preference značky v rámci nákupního rozhodování. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
Nikol Brotánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová