Pravděpodobnostní modely bankovních produktů a jejich využití v marketingové optimalizaci – Monika Ottová
Monika Ottová
Master's thesis
Pravděpodobnostní modely bankovních produktů a jejich využití v marketingové optimalizaci
Probabilistic models of banking products and their use in marketing optimization
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je využití pravděpodobnostních modelů v marketingové optimalizaci a zefektivnění procesu oslovování klientů za účelem prodeje bankovních produktů. Pravděpodobnostní modely byly vytvořeny už před několika lety v souvislosti s jinými projekty, u kterých bylo potřeba znát pravděpodobnosti prodejů jednotlivých produktů. Nyní se setkáváme s dalším využitím, které lze uplatnit …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to use the results of probabilistic models in marketing optimization and to make the process of approaching clients to sell banking products more efficient. Probabilistic models were developed several years ago in connection with other projects where it was necessary to know the probabilities of sales of individual products. We are now encountering other uses that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89323
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Josef Jablonský
- Reader: Martin Dlouhý
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OTTOVÁ, Monika. \textit{Pravděpodobnostní modely bankovních produktů a jejich využití v marketingové optimalizaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/35763d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Ekonometrie a operační výzkum
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková