Pravděpodobnostní modely bankovních produktů a jejich využití v marketingové optimalizaci – Monika Ottová
Monika Ottová
Master's thesis
Pravděpodobnostní modely bankovních produktů a jejich využití v marketingové optimalizaci
Probabilistic models of banking products and their use in marketing optimization
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je využití pravděpodobnostních modelů v marketingové optimalizaci a zefektivnění procesu oslovování klientů za účelem prodeje bankovních produktů. Pravděpodobnostní modely byly vytvořeny už před několika lety v souvislosti s jinými projekty, u kterých bylo potřeba znát pravděpodobnosti prodejů jednotlivých produktů. Nyní se setkáváme s dalším využitím, které lze uplatnit …viacAbstract:
The main objective of the thesis is to use the results of probabilistic models in marketing optimization and to make the process of approaching clients to sell banking products more efficient. Probabilistic models were developed several years ago in connection with other projects where it was necessary to know the probabilities of sales of individual products. We are now encountering other uses that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: Josef Jablonský
- Oponent: Martin Dlouhý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane