Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář – Natálie Kaššayová
Natálie Kaššayová
Bakalářská práce
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Marketing communication trends focused on a specific tour operator
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trendy marketingové komunikace, které se v posledních letech nejvíce využívají a vyvíjí. V teoretické části jsou rozebrány základní marketingové pojmy jako je marketingový mix nebo základní prvky marketingové komunikace. Analytická část se věnuje konkrétní cestovní kanceláři z Brna a její komunikaci. V praktické části jsou navrhnuty konkrétní příklady, jak zlepšit …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication trends that have been most used and developed in recent years. The theoretical part discusses basic marketing concepts such as the marketing mix or elements of marketing communication. The analytical part focuses on a specific travel agency from Brno and its communication. The practical part suggests concrete examples of how to improve marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová