Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář – Natálie Kaššayová
Natálie Kaššayová
Bachelor's thesis
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Marketing communication trends focused on a specific tour operator
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trendy marketingové komunikace, které se v posledních letech nejvíce využívají a vyvíjí. V teoretické části jsou rozebrány základní marketingové pojmy jako je marketingový mix nebo základní prvky marketingové komunikace. Analytická část se věnuje konkrétní cestovní kanceláři z Brna a její komunikaci. V praktické části jsou navrhnuty konkrétní příklady, jak zlepšit …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication trends that have been most used and developed in recent years. The theoretical part discusses basic marketing concepts such as the marketing mix or elements of marketing communication. The analytical part focuses on a specific travel agency from Brno and its communication. The practical part suggests concrete examples of how to improve marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová