Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school – Jana Pechancová
Jana Pechancová
Master's thesis
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktivizačními metodami výuky anglickéhojazyka na prvním stupni základní školy. Popisuje psychologickou charakteristiku dětímladšího školního věku. Práce podává stručný přehled klasifikace metod, a zvláštěmetod aktivizačních. Na základě publikace J. C. Richardse a T. S. Rodgerse a taképublikace P. Daviese a E. Pearseho práce uvádí a rozebírá používané aktivizační metodypři …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM654
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedúci: Martin Skutil
- Oponent: Olga Vraštilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHANCOVÁ, Jana. \textit{Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school}. Online. Diplomová práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3651t9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Between Storytelling and Life Writing: Reading Delphine Red Shirt and Virginia Driving Hawk Sneve
Petra Vazačová -
Between Storytelling and Life Writing: Reading Delphine Red Shirt and Virginia Driving Hawk Sneve
Petra Vazačová -
Znalosti předškolních dětí a dnešní životní styl
Markéta CELEROVÁ -
Fúze digitálních her a filmů – interaktivní film: struktura a rozdíly ve vyprávění příběhu
Lubomír Konečný -
Historie v příbězích a příběhy v historii: Vyprávění a historický komentář ve Ztracených v Mnichově
Michael Šenovský -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ