Cesta ke kořenům aneb tvorba rodokmenu jako intervenčního nástroje v rukou sociálního pedagoga – Mgr. Eliška Nováková
Mgr. Eliška Nováková
Master's thesis
Cesta ke kořenům aneb tvorba rodokmenu jako intervenčního nástroje v rukou sociálního pedagoga
A return to roots or a creation of a family tree as an intervention tool in hands of the social educator
Anotácia:
Diplomová práce Cesta ke kořenům aneb tvorba rodokmenu jako intervenčního nástroje v rukou sociálního pedagoga se zabývá procesem tvorby rodokmenu a sledováním jeho možného pozitivního vlivu na řešení jedincovi krize identity s využitelností při práci sociálního pedagoga. Teoretická část popisuje rodokmeny a jejich tvorbu s návazností na rodinné vazby, identitu a krizové situace. Výzkumná část mapuje …viacAbstract:
Diploma thesis A return to roots or a creation of a family tree as an intervention tool in hands of the social educator deals with the process of creating of the family tree and its potential positive effect on the resolution of subject’s identity crises with usage in the work of a social educator. The theoretical part describes family trees and their creation traceable to family relations, identity …viacKľúčové slová
genealogie rodokmen rodinné vazby cesta ke kořenům identita krize identity krizové situace intervenční nástroj sociální pedagogika interpretativní fenomenologická analýza genealogy family tree family relations searching for the roots identity crisis of identity critical situations interventional tool social pedagogy interpretative phenomenological analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wk25o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2017
- Vedúci: doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ