Bc. Jakub Rákosník

Diplomová práce

Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě

Online Marketing and PPC Advertising
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zpracování vlastní PPC kampaně a dále popsat a analyzovat využívání jednotlivých nástrojů internetového marketingu e-shopu MALL.CZ. Na základě zjištěných skutečností tyto aktivity zhodnotit a navrhnout efektivnější využití. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje internetového …více
Abstract:
The aim of the thesis was proces its own PPC campaing and to further describe and analyzethe use of various tools of online marketing of the e-shop MALL.CZ. Based on the facts identified, evaluate, these actvities and suggest more efficient use. The thesis is divided into theoretical a partical parts, which consists of two parts. The theoretical parts describes the various tools of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní