Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě – Bc. Jakub Rákosník
Bc. Jakub Rákosník
Diplomová práce
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Online Marketing and PPC Advertising
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zpracování vlastní PPC kampaně a dále popsat a analyzovat využívání jednotlivých nástrojů internetového marketingu e-shopu MALL.CZ. Na základě zjištěných skutečností tyto aktivity zhodnotit a navrhnout efektivnější využití. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje internetového …víceAbstract:
The aim of the thesis was proces its own PPC campaing and to further describe and analyzethe use of various tools of online marketing of the e-shop MALL.CZ. Based on the facts identified, evaluate, these actvities and suggest more efficient use. The thesis is divided into theoretical a partical parts, which consists of two parts. The theoretical parts describes the various tools of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ovz2o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková